úterý 5. července 2016

eu abbas

EU není vůbec dobrá

Píše Daniel Frick na informačním serveru Haolam. Minulý čtvrtek všechny unijní  oči mířily do Londýna a v Bruselu před EU parlamentem řečnil Mahmud Abbas. A jak jinak, hecoval poslance proti židům. Sklidil obrovský aplaus, přímo ovace stojících poslanců. Rabíni v Izraeli chtějí otrávit palestinské studny, sdělil poslancům.
Připomíná to nejen středověké antižidovské legendy. Bylo jasné, že obvinění není ničím podložené.  Schultz, předseda EU parlamentu, se nezmohl ani na jedno slovo protestu. Naopak: tento sociálnědemokratický politik rovněž zběsile aplaudoval stejně jak EU ministryně zahraničních věcí Mogherini. Pak definovali Abbasovu řeč jako inspirující.  Schultz byl odpoledne evidentně vzteklý, ne ovšem na antižidovské proslovy v EU parlamentu, ale na skutečnost, že Británie podle jeho náhledu nebude dost rychlá v opouštění Unie.
    Je třeba dodat, že Abbas vzal v sobotu svá obvinění zpět, když se zjistilo, že nejsou podložená. Tak se to praví v papíru, který Abbas poslal žurnalistům. Nikoho to už nezajímalo. Celá záležitost ukazuje, jak hluboce je antisemitismus vkořeněn v evropskounijních institucích. 
  Příhoda s Abbasem svědčí o tom, co je již mnohým dávno patrné: Evropská unie jako politický orgán je nejen chybující, ale přímo schopná zla. Po rozhodnutí Britů odejít z EU propukla v sebesvatořečící Evropské unii hysterie. Kromě posvátné Unie neexistuje nic jiného. Myslí to politruci EU opravdu vážně:  Spojené království se hodlá izolovat a navíc nebude schopné hlídat lidská práva – vlastně jenom EU  to dokáže.
   Křesťané by si měli uvědomit, do jaké demagogické manipulace je EU zatáhla.  Apoštol Pavel ve svém dopise Soluňským relativizoval heslo římské říše „mír a bezpečí“.  Když učedník Tomáš nazval Krista „můj pán a bůh“ byl to útok proti císaři, který sám se tak chtěl prezentovat, hrozil za to trest smrti. Tomáš věděl, na čem spočívá jeho skutečný život.   
  Evropskounijní média masírují evropskou populaci tvrzením, že po Brexitu nastupuje období nejistoty, především v ekonomické oblasti. Křesťan by měl zůstat ostražitý a střízlivý.

Žádné komentáře:

Okomentovat